Retourneren & Terugbetaling

Retourneren? Hoe kunnen we helpen? 

terugsturen naar CHOQ ?

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kunt u alleen de niet-voedingsproducten terugsturen. Indien een product onverhoopt beschadigd - of niet met de gewenste kwaliteit - is aangekomen, neem je het beste contact op met onze klantenservice via choq@choq.nl




  • Kan ik geopende artikelen terugsturen?

    Onze Chocolattes worden beschouwd als voedselwaar en kunnen om deze reden niet worden teruggestuurd.


    Bij het retourneren van  niet-voedingsproducten is natuurlijk wel mogelijk. Volg hierbij onze instructies te vinden bij de vraag "Wat is jullie retourneerbeleid"?

  • Help, ik heb het verkeerde besteld. Wat nu?

    Heel vervelend, dat dit is gebeurd. Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kunt u alleen de niet-voedingsproducten terugsturen. 

  • Wat is jullie retourneerbeleid?

    Niet tevreden met je bestelling? Je kunt de alleen de niet-voedingsproducten retour sturen.

    Voeg bij de retourzending alsjeblieft de volgende gegevens en lees deze pagina goed door.


    Naam:

    Ordernummer:

    Welke producten komen er retour:

    Reden van retour:


    Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Dit doen we als de producten onbeschadigd en ongebruikt weer bij ons binnen zijn. Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt en het liefst met Track & Trace worden verzonden. Zodra de retourzending bij ons binnen is duurt het +/- 10 dagen voordat deze is verwerkt en het geld terug op je rekening staat. Als je originele bestelling boven de gratis verzending was en je dus geen verzendkosten hebt betaald, is het volgende van toepassing:


    - Is het bedrag van je bestelling na de retour nog steeds boven de gratis verzending, dan gebeurt er niks.

    - Is het bedrag van je bestelling na de retour onder de gratis verzending? Dan heb je geen recht op de gratis verzending meer. Het verschuldigde bedrag wordt afgetrokken van het bedrag dat naar je over wordt gemaakt.


    Let op: In verband met hygiëne kunnen  de chocolattes niet worden geretourneerd.


    Je kunt het retourpakket verzenden naar:

    CHOQ

    Antonie van Leeuwenhoekweg 17

    2408 TL Alphen aan den Rijn


    Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen.


    Nogmaals; vergeet niet je ORDERNUMMER en je NAAM te vermelden bij je retourzending. Zonder deze informatie kunnen we je retourzending niet verwerken.

  • Ik heb een klacht?

    Mocht je teleurgesteld zijn in ons product en/of onze service, horen we dat graag.  Wij zullen altijd proberen de ontstane situatie te verhelpen. Stuur een berichtje naar choq@choq.nl

Staat je vraag er niet bij?

Bij onze veel gestelde vragen vind je wellicht direct jouw antwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je uiteraard graag!

NEEM CONTACT OP
Share by: